Stöka till... soffbord & köksbord



Jag antar att några av mina vänner besöker min blogg då och då... och idag skulle vi utmana varandra...
Utmaningen går ut på att ta en bild på köksbordet eller soffbordet för att se hur stökigt vi har det och visa det på bloggen. Vi är ju 3 st pysselglada tjejer och vi stökar till det lika mycket....men vem är värst?

Jag är med på utmaningen..men orkar inte fota just nu. Hur ser ditt soffbord ut, alltid städat? Stökigt?
Ikväll ska jag bara slappa framför tv:n och kika på Let´s Dance.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ja, jag tänkte väl det.. de måste vara du:-)

Kul du är tillbaka .. en lång stund har jag saknat din blogg..

Jag har bytt min Kafferast, men du hittar mig här nu..

I morgon blir det schlagersnack.. jag kollar ju alltid på det och tänker till:-)

Tjingeling o ha de gott

2009-02-27 @ 18:17:53
URL: http://tankekorn.nu/Kafferasten
Postat av: Blomman

Jäkligt snygg blogg.

2009-02-27 @ 21:12:05
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0