Stegräknaren & rent hus

PhotobucketIdag har jag varit borta mesta av dagen. Både jobbat och gått på styrketräning efter jobbet.

Jag är lite små förkyld, och gick ändå och tränade. Nu är jag verkligen trött efter träningspasset.

Stegräknaren ska jag börja använda på jobbet nu. Det ska bli intressant och se hur många steg man tar+ alla promenader man tar i veckan+ alla cykelturer.

Jag kom lagom hem för att titta på" Rent Hus" och sedan kunde jag inte låta bli Room Service så man tittade på båda två kanalerna samtidigt.

Måste säga att knepet med bakpulver och ättika är perfekt om man vill rengöra spisen. Kan du andra bra knep just som har med städning och göra?

**************************

Jag vill bara kolla med dig...kan du läsa min blogg och se bilder som man "ska"?

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej det kan jag INTE.. jag måste markera texten för att kunna se den. Annars är det bara vitt. bilderna syns. Har varit så ett par dagar. Har tänkt skriva det åt dig, men det har inte blivit av. jag använder firefox, ifall det är nåt sånt!

2008-03-05 @ 21:47:31
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Jag kan se både text och bilder.
Hoppas du haft en bra dag.
Kram

2008-03-05 @ 22:34:37
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Pialotta

Jag ser allt bra här. Har du problem eller?
Vet inte om du tagit bort din bakgrund .. jag ser en grön helt slät här nu.
Kan kanske bero på vilken webbläsare man går in hit med. Det där har jag erfarenheter av innan du vet..
Kollar oxså på "Rent hus".. vad folk kan vara skitaktiga.. tror nästan inte mina ögon. Att folk sedan kan gå ut och isa det för alla med sina ansikten och allt begriper jag inte heller.. tycker de skulle verkligen skämmas.. sånna lortgrisar.. rent äckligt. Tipset på ättika och bakpulver är bra liksom vatten, ättika och citron.. naturvänligt och funkar så bra:-)
Så du ska räkna stegen nu.. det där struntar jag fullständigt i sådan kontrollfreak på mig själv är jag inte:-)
Ha de gott kram.

2008-03-06 @ 08:41:41
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0