Bloggtips: Fallande objekt


Tack Jenny för att du gillar min design. Jag kan inte göra så avancerade grejer då jag saknar Photo Shop. Det har inte blivit av att man har gått till butiken för att köpa Photo Shop.

LÄNKEN TILL FALLANDE OBKJEKT har du här.

Jag är inte lika energisk just om att skriva om blogghjälp eller bloggtips. När jag började med Carolangel bloggen var det inte så många som skrev om blogghjälp...men nu finns det blogghjälp överallt.

Det verkar vara en så stor debatt om att man kopierar inlägg och delar av koder om just blogghjälp. Jag hade ju problem att folk skrev rakt av mina inlägg. Fast sedan är det ju också så att det en hel del " basic" grejer som gäller för alla kodmallarna och det betyder inte att någon har ensamrätt till och skriva om blogghjälp.
 
♥ Har du märkt att någon har kopierat rakt av dina inlägg eller tagit dina bilder? Idéer?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tror att man kan ta hem något enklare program om photoshop gratis, men jag är osäker. Sök på nätet.
Blogghjälp finns som du säger här och där.
Jag har inte märkt att någon kopierat text, men bilder är sparade från mig, vilket jag tycker är helt rätt.

Ha en fin kväll/kram

2008-03-15 @ 19:46:52
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det har dykt upp fler sidor om blogghjälp nu, så behovet verkar vara stort.
Du hade också en mycket bra sådan, men trist att det finns folk som kopierar istället för att skriva eget.
Än så länge har jag inte hittat att någon har kopierat något från mig, och hoppas det inte händer heller.

Kul det du berättade hos mig om att din bror har en tam puma.
Kanske du kan berätta om det här i din blogg med bilder ?
Skulle vara spännande.

Och ja, tack jag mår bättre nu. Tack snälla för omtanken.

Stor Kram

2008-03-15 @ 20:30:43
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har aldrig varit med om att någon snor bilder eller inlägg av mig.. (vad jag vet iaf).. Men jag skriver väl inte så intressanta saker.. :P hihi..

nä men skämt åsido.. Tycker det är för jävligt att folk har snott hela inlägg från dig. Din bloggdesign var (är) superbra.. och självklart länkar man till dig istället för att sno dina inlägg.. Fattar inte hur man kan göra så..

2008-03-16 @ 01:15:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0