Tävling och relaxing

myspace graphics

Idag har jag haft full rulle på jobbet. Tänkte verkligen slappa ikväll. Tänkte ta ett varmt bad och ta verkligen ta hand  om mig själv.

Idag börjar en ny tv-serie som heter " Rent hus" , får väl kolla på första avsnittet och se om det är något kul eller inte.

♥Vad har du för väder hemma hos dig? Här blåser det återigen---MASSOR.

Panduro skulle ha en inspirationskväll idag, men jag orkade inte ta mig dit. Dessutom var det bara 10% rabatt, så det får vara så.

JAG VILL PÅMINNA ER OM MIN LILLA TÄVLING, den 2 mars kan necesärren och eye concealern bli din!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

svarar HAPPY FLOWER
Ja ifs så heter min utbildning ekonomiansvarig för mindre företag, så det vore ju kul att vara med i en nystartat företag. fast jag skulle nog vilja jobba lite
först på ett större företag så jag lär mig mer ute på arbetsplatsen på hur det fungerar. :)
Jag kan absolut tycka att det är en bra erfarenhet att ha gått en sån där startaegetkurs och starta företag. det kan ge mycket lärdom. så när du känner att du är redo för det ska du verkligen köra på.
ja det är synd att ajg inte kan ta mig ner till scrapmässan, för jag hade gärna vela göra det. ska ändå hålla det öppet o se om det är ngn som kan ta mitt pass. OM jag får för mig att åka ändå blir det bara över dagen.

2008-02-27 @ 20:12:50
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Rödebäckaren

Vi är redan med i Nixregistret, men det är företag som man vart kund hos tidigare som ringer..

2008-02-27 @ 20:24:43
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Här blåser och regnar det hela tiden. Så less på detta väder.
Ha en bra kväll.
Kram

2008-02-27 @ 21:37:43
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Ninni

Men hua vilket äckligt program..jag kollade på det och Roomservice..dom gick ju samtidigt!

Ha det..kram

2008-02-28 @ 17:09:24
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0