Sugen på nya tapeter

PhotobucketSå skönt att det är lördag. Vi har sovit extra länge idag. Vi ska snart sticka till olika möbelaffärer och se om vi hittar någon bra tv-bänk. Det är alltid kul och få lite inspiration gällande inredning osv.

Jag är sugen på nya tapeter till sovrummet. Hittar vi något fint så är det klart att jag köper nya tapetrullar på en gång. Tapeter har vi bytt själva i hallen och köket, och det är lite jobb med det, men det blir så fint.

♥ Hur ofta byter du tapeter hemma hos dig? Vad hittar du på för kul idag lördag?

Kommentarer
Postat av: Mizca

Aldrig bytt tapeter men skall snart göra det då vi börjar med renoveringen.
Idag skall jag bara blogga o ta det lungt fram till tre.. sen skall vi ner till falkenberg och gå på resturang =)

2008-02-09 @ 11:59:41
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Sofie

Har inte bott på nått ställe så länge att jag har hunnit byta tapeter..
Har fixat när jag flyttat in.. Fast i min första lägenhet målade jag iofs om i hallen igen efter ett tag..

2008-02-09 @ 12:02:44
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0