Spara tid...

Jag skickar vinnarmail automatiskt med Halvapriset.com

Oj, oj vad tiden bara rinner iväg. Jag har " jobbat" med och få ordning på mina Oriflame beställningar. Kunder har kommit och hämtat sina tjusiga påsar som jag har fixat till lite extra då. Jag tycker att det är jätte kul och sälja smink. Det jag säljer mest för tillfället är mascara och ögonskugga.

Nu håller jag på och packa Tradera vinsterna.  Säljer du på Tradera så rekommenderar jag " Halva Priset.com". Använder du deras tjänster så kommer du och spara massor med tid, just då du ska skicka vinnarmail, påminnelser till kunder osv.

Kommentarer
Postat av: Carina

svarar HAPPY FLOWER
Ja, jag kan vara lite knäpp med mina funderingar, men vi alla har nog haft en o annan. Ingen kan ju ha missat en sån fundering. *ler*
Visst har jag ny header. tänkte jag skulle ändra med ett litet hjärta då det är alla hjärtans dag här i veckan.
Tack för tipset om länken för vinnarhanteringen. Den ska jag verkligen kika in och granska och ev regga in mig på. Har du använt sajten?

2008-02-11 @ 22:32:39
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag sålde också för oriflame förut men nu köper jag mest till mig själv :)

2008-02-11 @ 22:45:45
URL: http://minhundochjag.blogg.se
Postat av: Sofie

Har precis fått mina saker som jag beställt från Oriflame.. och nu är det dags att kika i en ny katalog.. Alltid blir det nått handlat. :)

2008-02-12 @ 23:03:55
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0