Det bästa- utmaning

SOLGUDINNAN utmanar mig och jag antar utmaningen. Kul utmaning! Kika in här så ska du få se...
Photobucket BAGERIET: köper sällan bröd från Bageriet. Bakar gärna själv. Orkar jag inte baka bröd, då finns det alltid knäckis hemma.
PhotobucketBLOMSTERAFFÄREN:  Interflora butiken och Blomsterlandet

PIZZAN: Försöker låta bli pizzan. Tänker på kalorierna just nu, så pizza hoppar jag över.
THAIBUFFÈN: Älskar Thai mat, men många av mina vänner har blivit sjuka av maten där senaste veckan så jag tänker inte äta där på ett tag.
Photobucket FISKRESTAURANGEN: finns inte så många i den här lilla hålan.
KAMERAN: Canon " Power Shot"
MOPED: har ingen
HANDELSTRÄDGÅRD: -

 Photobucket

TV: SERIER: Prison Break, Ugly Betty och nu har jag börjat titta på Carolina G.
RESMÅLET: Finns många resmål, Australien.
DRYCKEN: Vatten
BADLAKAN: Åhléns
 Photobucket SÄNGEN: Ikea
Landet att shoppa i: Spaninen- Barcelona
Nöjet i huvudstaden: Gamla Stan
Morgontidningen: Lokala tidningen

Jag utmanar alla som vill! Det är bara och kopiera listan...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul lista! Ha en bra dag!

2008-02-14 @ 10:19:00
URL: http://inredning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0