Tips på solglasögon?

PhotobucketIdag är det verkligen en dag för solglasögon om man vill skydda sina ögon och slippa bli så rynkig...men det är inte lätt och hitta ett par snygga solglasögon som passar ansiktet osv.

♥ Vilken affär har du köpt dina solglasögon? Mina solglaögon är köpta utomlands, men jag vill  ha nya iår.

Febern är borta, men förkylningen är kvar så jag vågar inte klä mig så lätt som helst bara för att det är soligt. Nu har jag suttit på balkongen och skaffat mig lite solbränna.

En av mina vänninor och hennes sambo kommer på besök...jag har redan varnat dem för förkylningen vi har hemma, men dem var också förkylda så då är det väl inga problem.

Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Solbrillor är kul. Har köpt ett par nya i vår... hos optikern. På rea. Annars hade jag aldrig köpt ett par D&G. Brukar köpa billiga så man har råd att tappa bort dom. haha.. och så kan man köpa flera par!

2008-04-20 @ 15:08:12
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com/
Postat av: Bim H-D

Hm, mina Evita Peroni(?) är inhandlade på flygresa... Dock är problemet - linser? Har man glasögon får man problem - får kisa ändå, suck...
Oki, i Tunisien BRUKAR jag skippa glasögonen och ta solglasögonen - värre ljus där... Men, LÄSA blir problem då ;) började tidigt här, hihihihi... Japp, gräns långt innan 40 på progressiva! Inte vanligt sa de, hm.. man ÄR inte normal på något sätt då alltså ;)
Må så grankott...

2008-04-20 @ 15:16:34
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: ANGEL

Jag köpte mina i en sportaffär prestige heter dom :) Dom är fina

2008-04-20 @ 20:23:18
URL: http://www.gullegumman.blogg.se
Postat av: Pialotta

Solisar ja du det behövs verkligen nu:-)
Stor sol lyser över oss här i Skåne oxså. Som du vet så har jag ett antal:-D
Jag har ju visat mina på bloggen förut. Köper mina lite var stans, men de senaste var på HM. Gillar att ha många och olika modeller beroende på..
Köper hellre fler än att betala hiskeliga summor för märkesbågar.
Ha de fint o krya på dig. Jag har just satt in lite foton i Fotoalbummet på min dag igår..
Kramar o va rädd om dig.. glöm inte solkrämen;-)

2008-04-21 @ 07:59:41
URL: http://caffepaus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0