Huvudvärk och regn

PhotobucketIdag vaknade jag med världens huvudvärk+ feber. Jag stack till jobbet i alla fall. Sedan så försvann både febern och illamåendet vid lunchtiden. Tack och lov att jag mår bra nu igen!

Blir jag sjuk på jobbet så blir det KATASTROF. Än så länge har jag inte skaffat någon vikarie och det måste jag ju ha. Någon som kan ställa upp vid sjukdom och semester.

Det är jag själv som ska rekrytera någon vikarie, men jag har inte hunnit med detta. Tänkte sätta mig och skriva en platsannons i veckan. Frågan är om man har tid och sitta och intervjua alla sedan???

Trist väder är det i alla fall. Jag är lite på bakningshumör idag. Vi får väl se om jag hinner baka något.

♥ Vad brukar du göra när det regnar? Något speciellt? Jag älskar och baka eller pyssla då det regnar!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Baka, pyssla och blogga.. och titta på film.. det gillar jag att göra när det regnar..

Jasså, trodde du att jag var sjuk?.. Nädå, jag är frisk :)

Vi har haft underbart väder här idag, och igår.. riktigt varmt vårväder, härligt :)

2008-04-02 @ 20:04:24
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Linda

Oj vad jobbigt när du vet att ingen ersätter dig. Hoppas du håller dig frisk och inte behöver ledigt innan du hittat nåt som kan vicka för dig då!

2008-04-02 @ 20:51:57
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Hoppas att det bara var något tillfälle och du inte blir sjuk.
Och hoppas du hittar någon vikarie som kan ställa upp när det behövs.
Men kan tänka mig det är knepigt att sedan hinna sitta och intervjua.
Kram

2008-04-03 @ 20:20:14
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0