Hissen kan ställa till problem

PhotobucketJag ser att jag har haft bra med bloggbesök här trots inga inlägg idag. Det blir en bloggrunda lite senare idag.

Hade en mindre KUL dag på jobbet! Hissen gick sönder... och jag kan bli handikappad av det då det är olika rum jag ska till ( som ska inredas )+ att jag väntade på en levererans med inredningsprylar.

Naturligtvis fick man man upp allt. Det känns i hela kroppen hur man har jobbat idag.
Efter jobbet så gick jag och styrketränade. Ja, nu är man hemma i alla fall.

En kopp te blir det alldeles strax och titta lite på TV!

♥ Hur ofta tar du hissen? Är du för att ta hissen?

Kommentarer
Postat av: Ninni

Behövde du träna när du var tvungen at ta trapor istället för hissen??

Jag tar alltid hissen..bor så högt upp, kan hända att jag hoppar av lite tidigare.

Nää du inte hus,jag har ju precis lämnat ett.

2008-04-15 @ 21:57:04
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Ja, att hissen går sönder är inte kul alls.
Speciellt om man ska flera våningar upp eller ned.
Själv bor jag 9 trappor upp, och det är inte kul när hissarna krånglar.
Speciellt om man har tunga kassar att bära.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram

2008-04-17 @ 13:43:14
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Barbro

jag går hellre än tar hissen - du vet - vardagsmotion!!

2008-04-21 @ 16:24:09
URL: http://www.babbelsidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0