Lång bloggpaus... men nu är jag tillbaka...

Många har frågat om jag har slutat och blogga och jag kan tro att jag har tagit en längre paus.
Det behövdes. Tänk så många timmar man satt framför datorn och bloggade innan. Jätte kul, men tiden sprang iväg. Varför bloggar man då? Dels för man tycker att det är kul. Man får en hel del bloggvänner ute i världen och det kan vara bra och skriva av sig. Vad får dig att blogga?

Kul och blogga och skriva inlägg när man känner för det ...annars kan man låta bli.

******



Imåndags och i tisdags var jag för första gången i Sundsvall på tjänsteresa och jag gillade Sundsvall en hel del!  Tjusiga gamla byggnader, trevliga människor och bra planering när det gäller affärer att t ex IKEA ligger nära andra affärer. Ibland är man lite små sugen och flytta till en annan stad, men samtidigt har man det bra där jag bor idag...Skulle du kunna tänka dig flytta till en annan stad?


Kommentarer
Postat av: Angel

kul att du är tillbaka :)jo det är bra

2009-02-27 @ 11:22:25
URL: http://wwwgullegumman.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Men vad kul att du är tillbaka.

Har tänkt mycket på dig och funderat över att leta reda på din mailadress bland de gamla kommentarerna för att maila dig och fråga hur du har det.

Jo, naturligtvis man bloggar för att det är kul, men naturligtvis ska man skriva när man känner för det.

Tur att det finns RSS-läsare osv. så man kan se när en bloggvän uppdaterar sin blogg igen.



Jo, Sundsvall är en trevlig stad.

Har varit där själv flera gånger när jag var yngre.



Ha en trevlig fortsatt dag och är så glad att du är tillbaka,

och viktigast är att veta att allt är ok.

Kramar



2009-02-27 @ 16:22:44
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0