Hundvakt

Godmorgon. Snart blir det dags och sticka till jobbet. Idag ska jag ringa /åka runt till olika inredningsbutiker och jaga lite priser till kontoret där jag jobbar.

Det blir säkert en intressant arbetsdag. Solen skiner!!!!

Idag ska jag vara hundvakt och ta hand om grannens mops( efter jobbet ). Dem är så söta mopsarna och lite fula på samma gång. Charmiga är dem i alla fall.

Ska se om jag kan få boka en tid till frissan. Det var ett tag sedan jag klippte mig och håret är så tjockt nu så det är verkligen dags och byta frissa!!!

Ha en underbar torsdag! Vad hittar du på idag?

Kommentarer
Postat av: Barbro

Hej på dig. Jag undrar - hur får man in dessa fallande objekten i sin blogg. Var klistrar man in koden???? Jättetacksam för din hjälp!!!!
Ha en bra dag.
Jag gillar din sida.

2008-03-27 @ 13:16:46
Postat av: Svar till Barbro

SVAR till BARBRO: Saknar din e-post adress eller länk till din sida. Kul att du tycker om min sida. Fallande objekt hittar du här.
http://glitter-graphics.com/generators/falling_objects.php

Finns också som kategori: bloggtips...om du vill läsa där.

2008-03-27 @ 18:59:36
Postat av: Barbro

Hej och tack för ditt svar. Jag luskade ut tidigare idag hur man skulle göra med dom här fallande grejerna på bloggen!! Jag hittade i din blogg just den där länken där dom finns och prövade mig fram. Ändrade också bakgrund!! Stolt stolt *ler*. Blev så stolt över mig själv förstår du!!! Kul när man kommer på hur saker och ting fungerar. Nu undrar jag över en annan sak: hur ändrar man sitt "blogghuvud" om du förstår vad jag menar - det som är allra högst uppe i bloggen. Tacksam för svar!!! Kram

2008-03-27 @ 19:08:34
Postat av: Svar till Barbro

Barbro...om du vill göra sk " blogghuvudet" så kan du göra headern i paint eller photo shop. Du skaffar fram en url adress som du kan få på www.photobucket.com

Den url adressen som du får fram ska du klistra in där det står....

KODMALLAR/ REDIGERA STILMALL
#header {
background: #003300 url(http://härklistrar du in url adressen till din header) no-repeat left top;
margin: 0px;
padding: 37px 0px 0px 100px;
height: 460px;
text-align: left;
border-top: 0px none;
border-right: 5px solid #FFFFFF;
border-bottom: 5px solid #FFFFFF;
border-left: 5px solid #FFFFFF;
}

Hoppas att du förstår förklaringen.

2008-03-27 @ 21:50:40
Postat av: Barbro

Tack för ditt svar! Tyvärr så kan jag inte Paint Shop.

2008-03-28 @ 09:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0