Gå ut i kylan

PhotobucketIgår vågade vi inte gå ut i stormen. Nu ser det fortfarande kallt ut, men vi ska ändå ta en promenad och köpa lite mjölk.

Det är inte något kul väder i alla fall. Idag vaknade jag kl 7:00 och fick för mig att jag skulle jobba.

Idag har vi massor och diska efter gårdagens besök, städning osv.

Jag är sugen på att möblera om här hemma. Om ca 2 månader har jag mina föräldrar på besök ( som annars bor i Brasilien ) och dem ska bo hos oss i ca 1 månad och det är klart att man får göra lite plats åt dem.

♥ Har du det trångt hemma hos dig? Hur gör du när du får gäster? Har du ngt. extra rum?

Kommentarer
Postat av: Rödebäckaren

Vi har strålande fint väder här .. Skönt ;)
Förut när vi haft besök har dom fått sova i soffan eller den gamla obekväma bäddsoffan men nu har vi tyvärr ingen plats åt gäster. Håller ju på att renovera tvrummet och till dit skall vi köpa en bäddsoffa som gästerna kan sova i när dom kommer!

Jag har utmanat dig i min blogg.

2008-03-22 @ 09:45:10
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Helen

Så fint du har gjort det här inne :) Ja det blåser bra här med. Så roligt att dina föräldrar kommer hit, har de varit här förut? När vi får besök sover de nere i gillestugan.
Ha en riktigt trevlig Påsk o kram på dig :)

2008-03-22 @ 11:31:28
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Sofie

Vi har stor plats här hemma.. 2 gästrum på ovanvåningen.. fast det är bara det ena som är möblerat.. det andra har vi som förvaring just nu.. :P

2008-03-22 @ 11:52:35
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0