Sovit 14 timmar...

PhotobucketSå skönt att bara kunna vila idag. Det behövdes. Jag har sovit 14 timmar irad... så trött jag måste ha varit.

Skönt att den här arbetsveckan är över. Jag hoppas att det blir lite bättre nästa vecka, jobbar bara 35 timmar så det blir kanske lite bättre.

Lördagen har gått åt städning, sortera papper, slänga reklam mm. Nu när man har knappast varit hemma så orkar man knappast gå igenom posten, men nu har jag gått igenom räkningarna och betalat dem.

♥ Hur gör du med din post,öppnar du den på en gång? Eller lägger du dem i små högar?

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Att sova 14 timmar irad betyder att du verkligen var trött.
Hoppas nästa vecka inte blir lika jobbig.
När det gäller posten så öppnar jag den direkt.
Fast räkningarna är ju inte så kul att öppna förståss ;-)
Önskar det vore mera av trevligare post.
Önskar dig en skön fortsatt helg.
Kram

2008-01-27 @ 12:54:25
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0