Lördag

Photobucket
Som ni märker så har jag haft bloggpaus ett tag. Vi har haft en hel del grejer och ta itu med och man har inte orkat blogga. Sedan jobbar jag mer än 100% så det tar på krafterna.

Det är inget vidare väder här i Småland...storm. Vad gör man en dag som den här. Det blir ingen promenad i alla fall. Vi var iväg och handlade på morgonen så nu har man hela frysen full av mat.


Jag har handlat hur fina stämplar som helst... så det blir en pysseldag idag. Måste montera mina stämplar också.

♥ Har du fint väder hemma hos dig idag? Hur sysselsätter du dig när det är tråkigt väder?


TREVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

snö.. inte storm.. men lite blåsigt. Och BLÖTT. Ska ändå ut en prommis och handla lite. Sen ska vi laga lamm ikväll!

2008-01-19 @ 11:21:46
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Sofie

Vårt väder ser helt okej ut... än så länge. Solen sken innan, men det börjar bli mörkare.
När det är tråkigt väder så sitter jag vid datorn, eller så pysslar jag med något (stämplar, pärlor..) framför teven.. :)

2008-01-19 @ 12:35:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Förstår att du haft mycket omkring dig de sista dagarna och dessutom jobbet.
Ja, det verkar vara besvärligt med stormen på många platser, och får hoppas den är över snart, och inte ställer till med alltför mycket problem
Här bara blåser det lite just nu, men är mulet och trist och har regnat inatt.
Vad jag sysslar med när det är tråkigt väder....gissa ;-)....jo, naturligtvis min kära datorn, bloggen och bloggpromenader m.m.
Ha en bra fortsatt dag
Kram

2008-01-19 @ 16:36:06
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0