Hur man monterar stämplar

image25

För några dagar sedan köpte jag omonterade stämplar och nu har jag fixat dem. Det tog lite tid och få ihop dem.

Bara för ett tag sedan fick jag reda på hur man monterar stämplar.Dels så behövs" Ez. mount" för stämplar.Man kan säga att EZ- mount  är en sorts tejp som gör att du kan fästa den på själva stämpeln och akrylklossen . Sedan klipper du den här tejpen efter stämpelns form. Man använder sig av sax och gärna att man gnider in saxen i lite diskmedel så att saxen inte klibbas fast.

Sedan är det bara att  ta fram akrylklossen och fästa stämpeln, som på bilden  som jag visar här


Kommentarer
Postat av: Linda

jag har aldrig provat pyssla med stämplar!

2008-01-19 @ 13:41:29
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0