Köttbullar blir det idag

image46Oj, vad man har fått jobba med matlagningen idag. Passade på och handla nöttfärs idag när vi storhandlade och det blev ca 60- 80 köttbullar av nöttfärsen.

Vi kommer aldrig och orka äta upp alla dessa köttbullar, men det är bra att ha hemmagjorda köttbullar i frysen och plocka upp då man är orklös.

Sambon hjälpte mig och rulla alla dessa köttbullar. Sedan gjorde jag en tomatsås, kryddad med oregano. MUMS! säger jag bara.

Köket måste städas, men först ska jag ta en kort paus och passa på och blogga lite.

Kommentarer
Postat av: My

Gott! Men jobbigt att göra, mina blir alltid fyrkantiga..:)

2008-02-17 @ 17:00:23
URL: http://myilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0