Så glad man blir!!!


Åh så glad man blir då man kan blogga återigen. Jag har ändå varit upptagen med annat och även orklös efter jobbet.

Igår slappade jag mest på kvällen och började titta på Prison Break.

Sminktävlingen avslutas idag kl 20: 00. Vi får väl se vem som blir vinnaren.

♥ IDAG HAR JAG EN NY LOOK!!! Klippte mig redan kl 8:00 och det tjocka håret blev något tunnare. Det känns så skönt och huvudet blir några kg lättare.

♥ Har du tjockt hår? Vad har du hittat på för kul då det blev bloggpaus här?

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Nä, jag har inte tjockt hår, nej... dock blivit mer lockigt med åren... vilket inte är ovanligt sägs det...
Dock behövs det klippas!!! Men, just nu har jag nog inte råd, eller... 400kr senast och det svider...
Hm, gjort medan ni varit borta? Ja, snurrat runt och läst på nytt igen... sysselsatt sig med gamla inlägg mm... stickat och nu är raksträckan klar... dock ska det plockas upp en massa maskor nu och det har jag gjort och tagit upp osv... färdig innan kvällen med rätt antal maskor?
Må så grankott... värmländskan Bim, som nu åker iväg och tränar istället!!!

2008-04-01 @ 18:38:33
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0