Aktiva dagen

PhotobucketIdag har jag tränat efter jobbet. Det känns så bra i kroppen & själen efter träningen.

Jag försöker träna styrketräning 1-2 dagar/ veckan . Promenader blir nu också på ca 8-10 km/ dag.

****

På torsdag åker jag til Stockholm och  just nu sitter jag och planerar min packning osv. Det är ju ingen lång resa, men på fredag ska vi ut och festa och då vill man ha fina skor. Tror att jag har besökt alla skoaffärer idag och jag hittade inga snygga skor. Så besviken man blir!!!

♥ Vilka skor har du till jobbet/ skolan?

Kommentarer
Postat av: My

Du är ju jätteduktig med motionen, 8-10 km varje dag, inte illa!
Och vad kul att åka till Stockholm...längtar dit...

2008-04-09 @ 08:33:24
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Vad trevligt att ni ska åka hit till vår storstad.
Bäst du tar med dig lite varma kläder, och även på fötterna, eftersom det har snöat här och det ligger fortfarande kvar en del.
Men det töar säkert bort snart så kanske den är borta imorgon, och att det förhoppningsvis också är varmare.
Stor Kram

2008-04-09 @ 13:54:10
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Jag jobbar ju inte så det där bekymret har jag inte:-)
Jag har mina sköna gympa adidasdojjor nu mest var dag. Skönt med fotriktiga skor och de går man så mjukt och bra med. inga skoskav här inte.
Träna behöver jag oxså nu för jag tycker jag gått upp i vinter.. fast vågen står på samma;-)
Cyklat har jag gjort idag i alla fall.. så fint väder här idag.. ska bli regnigt resten av veckan:-(
Ha de fint o lycka till med din resa.
Kramkram

2008-04-09 @ 15:51:29
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0