Sovit x-tra gott

Photobucket

Jag hoppas att ni har sovit lika gott som jag gjorde inatt. Jag var hur trött som helst igår, efter helgens arbete.

Nu är man glad och energisk efter alla sovtimmar och redo för ett nytt år.

Jag vill tacka alla goda bloggvänner både " gamla" som "nya" som kommer och besöker och min blogg och lämnar så goa´kommentarer. Carolangel bloggen fyllde ett år nu i december...vet inte vad som händer med den än?

Jag trivs i alla fall med " Happy Flower" bloggen.

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!!!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det är verkligen skönt att få sova gott.
Och vilken vacker blogg-layout du gjort. Du gör så mycket fina saker.
Önskar dig ett fint slut på detta året, och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.
Kram

2007-12-31 @ 18:16:55
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0