Var i livet är jag just nu?

 Just nu så har jag sambon i Polen. Bott ensam nu i ca 2 månader och det känns jätte konstigt! Saknar honom en hel del. Vi är ju vana att göra allt tillsammans så det känns tomt att ha honom långt borta. ( Om några veckor så kommer han hem )
Jag åker till Polen så ofta jag kan, men jag har ett heltidjobb att sköta+ ett litet pysselföretag som jag driver på fritiden så det är inte så enkelt att hinna med allt.

Nu passar jag på att göra ALLT kul som man sällan hinner med! Har hunnit med ett antal IKEA besök, umgås oftare med vänner, pysslar och inreder hemmet, tränar desto mer osv.

Den här bilden ska föreställa huset i Polen. Jätte stort hus, 3 våningshus som renoveras nu inför försäljning. Sambon sköter det mesta på egen hand. Det dröjer nog ett tag innan vi säljer huset.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Tack så mycket! Visst kommer jag ihåg dig :) .. men det var verkligen längesen. Ska bli kul att börja följa din blogg igen :)

2010-10-24 @ 10:14:44
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej,

Vad kul att du kommit igång med bloggandet igen! Saknat dig i bloggvärlden! Kul att du har projekt att göra och roliga saker.

Förstår att det känns tungt att sambon inte är hemma, men se det från ljussidan att det bara är tillfälligt. Han kommer ju hem snart.

Jag o min mamma ska idag göra ikea-besök för mamma vill ha lite nya möbler o vill ha mig som smakråd. ska bli kul då jag inte varit på ikea på ett tag.

kram carina

2010-10-24 @ 10:49:31
URL: http://inha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0