Hallå

Photobucket
 
Ja, jag lever. Jag ser att jag har haft massor med besök idag trots att jag har låtit bli och skriva några inlägg idag Jag har jobbat länge och varit med om en del tråkiga grejer på jobbet.

Som ni vet så har jag många " fria händer" på jobbet där jag kan sitta och planera saker och ting som  har med inredning och göra, utseende på lokalerna osv.  Det tråkiga är t ex då saker och ting försvinner eller om du har upptäckt att någon person har tagit dessa saker som du använder för att jobba. Hur kan man sno grejer på arbetsplatsen???

♥ Har du tagit något någon gång från jobbet/ skolan? Ärliga svar nu...

Det är inte alls kul när det finns tjuvar på arbetsplatserna!
KANELGUMMAN har fått en ny design nu så jag kanske blir duktigare på att uppdatera min andra blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0