Grubbla innan läggdags

PhotobucketNu ska jag inte nattuggla så länge. Jag tror att jag sova lite bättre inatt. I går satt jag och grubblade en hel del på kvällen och det var svårt och somna.

Jag har massor och fixa... och ibland får man panik när man inte hinner med saker och ting. Vi har ett antal resor och göra till Polen och se om "svärmor" ska flytta. Nu bor svärmor ensam och hon måste komma till ett vårdhem.  Att fixa ett vårdhem är hur svårt som  helst utomlands och helst ska äldre människor vårdas i hemmet. Det är familjen som tar hand om sina anhöriga.

Visst är det bra att det finns vårdhem i Sverige! Det är inga självklara grejer när du bor utomlands.

♥ Grubblar du innan läggdags? Svårt och sova?



NATTI NATT! Jag kommer snart och presentera tävlingen. SOV GOTT.


Kommentarer
Postat av: Angel

Tack så mycket*Kram*

2008-03-19 @ 07:40:24
Postat av: Bim H-D

Hm, man grubblar vid sänggående ja... hjärnan snurrar om allt som hänt och man kan inte stänga av den och man ligger och vrider och vänder sig och hej å hå... Hm, urk.. Ibland undrar man varför man är trött och har mycket huvudvärk... Det ovan skrivna orsaken? hm...
Ja, det där med att få vårdhem är inte kul... och än mindre kul om man vill ha dem i något sånär närhet... brukar vara lika med noll platser ibland dessutom då...
Må så gott... värmländskan Bim, som upptäckt att min burk inte klarar ljusrosa texten på det vita, hihihi... NU kan jag nästan läsa vad det står, hihihi...

2008-03-19 @ 11:12:36
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Carina

svarar HAPPYFLOWER
Tack för ditt tips om promenad. Jag gick inte men det är absolut en bra grej att göra om man känner att man har kört fast och behöver en nystart i pluggandet. Tack för att du höll tummarna för mig idag (onsdag).
Ja jag fann lite grejer på tradera där hos dig som jag ville ha. :)

2008-03-19 @ 14:14:03
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Carina

ja ibland kan jag hamna i grubblerier precis vid läggdags. men det är väl då allt kommer när man har mest tid att hinna reflektera. sen så typiskt att grubblerierna kommer också när man verkligen måste sova. ett dilemma.
hoppas att det ordnar sig med din svärmor.

2008-03-19 @ 14:16:28
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Jo, ofta händer det att det kommer en massa tankar när man ska sova, som gör det svårt att koppla av att sova.
Hoppas det ordnar sig för din svärmor, men förstår ni oroar er.
Hoppas du fick sova gott och även denna natt.
Stor Kram
Ps. tack för kommentaren hos mig.

2008-03-19 @ 22:52:10
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0