Godmorgon!

Skönt att det är lördag idag. Räknade med att vi skulle sova längre idag, men det gick inte. Istället får vi passa på och ta itu med dem "måsten" som vi vill hinna med.

♥ Vi ska snart iväg och storhandla.

♥ Igår fick jag hem mitt stora Oriflame paket, det tog 2 veckor innan jag fick paketet, då lagret finns nu i Polen. Kunderna kommer snart och hämtar sina beställningar.
♥ Kom ihåg att det pågår en sminktävling ....det är bara att skriva ditt sminktips och tala om vilket pris du vill ha.

♥ Hur länge sover du på lördagarna?





Kommentarer
Postat av: Sofie

Idag var jag uppe klockan 06.00 :P
.. fast det är inget som händer i vanliga fall på lördagar..
Vid nio, halv tio kanske.

2008-03-08 @ 23:47:54
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0