Dagens lunch

image63Dagens lunch blev idag lövbiff. Oj, vad man är mätt!  Sambon blev så mätt så han var tvungen och sova siesta. Jag har svårt för att sova siesta då jag sover så bra på natten.

Vi tog en promenad innan på ca 45 minuter. Det är så kallt och blåsigt så det var inte alls kul och gå den promenaden.

Snart blir det dags för en kopp te. Jag blev bjuden hos min granne, gamla tanten som är så ensam. Hon blir alltid så glad när man kommer på besök.

Vi får väl se om hon om tanten är hungrig. Jag brukar laga mat åt henne ibland.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va gullig du är.. det uppskattar säkert tanten jättemycket.

2008-03-23 @ 19:07:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Carina

åh, vad gott det såg ut! lövbiff o puffar ska jag ha till middag imorgon. tack för tipset! :) mmmm! det är så gott!
bra med promis på 45 minuter. det är skönt att gå en sån lång promis.

2008-03-23 @ 19:09:17
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0