Rädd i bloggvärlden?


image34Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat  i snart över ett år och jag anser mig vara ganska ärlig med det jag berättar.

Jag berättar kanske inte allt i mitt liv, eller mina tankar...men det som jag vill att andra ska veta. Det roliga med bloggandet är att man har skaffat sig många goda bloggvänner. Ibland så undrar man om folk är ärliga i bloggvärlden?

Man har läst en del bloggar om det finns" en tjej " som hittar på olika identiteter och hittar på historier om att hennes familj har dött som barn och sambo och att hon är ihop med kändisar. Hur orkar man sitta och ljuga om sånt? Det västa är att folk tycker synd om den här tjejen och så blir dem vänner... och sedan kommer dem väl på att dem blir lurade.När du läser andras inlägg litar du till 100% på det som står där?

♥ När du publicerar bilder på dig själv eller din familj är du inte rädd att dem ska hamna i fel händer?

Kommentarer
Postat av: Helen

Har bloggat i snart 1 år o har som du säger fått många nya bloggvänner o det är verkligen roligt :) Måste säga att de jag skriver med tror jag är äkta vara, men visst finns det säkert en del som hittar på både det ena o det andra.
Tanken har slagit mig med det där med bilderna ska nog tänka efter nästa gång.
Stackare, inte kul med värk. Hoppas det blir bättre snart. Därför blir mitt bloggande lidande men så är det tyvärr.
Kram o ha en fin dag.

2008-01-31 @ 15:09:01
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Jag har bloggat snart 1 år.
Jag har 6 st distressfärger.

2008-01-31 @ 19:31:40
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Jag har bloggat i ca. 1 år om några månader ( tror jag )
Och jag är som du ärlig i det jag skriver och berättar.
Men är naturligtvis försiktig med att lämna ut alltför mycket av mig själv, men det jag berättar om mig själv känns ok att berätta om.
Och ja, tyvärr så finns det nog personer som inte är ärliga i bloggvärlden heller.
Men sådant tror jag kommer fram till slut på något sätt.
Och visst är det roligt att blogga, och är själv så glad över alla fina bloggvänner jag fått.

Ha det så gott och stor kram till dig.

Ps. så glad at du tycker om min nya bakgrund på min blogg.
och du har själv gjort det så mysigt i din blogg. Du är så duktig på att göra fina saker.
Och nej, jag har tyvärr inte skaffat mig något nytt husdjur efter min kisse. Fast jag skulle gärna vilja det.

2008-01-31 @ 19:39:24
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Carina

jag har snart bloggat i två år och tycker det är kul att kunna skriva av sig, kanske inte om sina innersta tankar o så, men lite iaf. det jag tycker andra gott kan läsa och jag kan dela med mig av. :) jag hoppas att jag med min blogg kan inspirera andra som med promenaderna, nya recept, pysslandet etc. jag är 100% ärlig i mina inlägg o kommentarer jag lämnar till andra. så jag hoppas andra gör likadant.
att lägga ut foton på en själv o sina nära o kära är på eget ansvar. personligen väljer jag främst bilder sevärdheter, men är jag med på en bild får det hänga med. dock är jag försiktig med bilder som jag har på andra. jag frågar alltid först om jag får. blir det ett negativt svar så avstår jag absolut.

2008-02-02 @ 11:35:45
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0