Mitt kök

image21


Ni undrar säkert vad som har hänt med mig? Krångel med internetleverantören, försökte blogga lite tidigare idag, men de gick inte. Annars så tycker jag att man jobbar på som en arbetsmyra.

Jag har precis besökt ICA affären/ posten och hämtat ett paket från Ellos, köpte gardiner till köket, vardagsrummet och arbetsrummet. Det är jätte lätt och tröttna på samma gardiner. Nu ska julpyntet snart bort hemma hos oss.

Är du nyfiken på att se hur mitt kök ser ut, så har du en bild här. Bilden togs sommaren 2007. Hade samma bild på carolangel bloggen, men nu är det en NY BLOGG som gäller...så då har jag hämtat lite bilder därifrån.

♥ HUR OFTA BYTER DU GARDINER? VILKA FÄRGER BRUKAR DU VÄLJA TILL DINA GARDINER?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har också haft strul me internet här.. :/ tråkigt.

Gardiner byter jag väldigt sällan..Just nu har vi inte gardiner i köket så jag behöver verkligen köpa nya, men hittar inget som jag tycker passar..

2008-01-08 @ 22:45:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Vilket mysigt kök du har.
Kram

2008-01-08 @ 23:56:28
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Helen

Så fint du har det :)
Mitt julpynt har åkt ner från sina platser ner till gillestugan o de tar jag itu med till helgen.
Byter nog gardiner lite för sällan men det får bli bättring.
Ha de gott

2008-01-09 @ 14:15:08
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0