Tävlingar i bloggvärlden

PhotobucketDet känns som om man har jobbat hela dagen... nu ska man duscha och jag är nästan  tvungen och somna fort... för imorgon ska man upp kl 5.45. Ibland känner man sig som en ROBOT.

Det tokiga är att man har så olika arbetstider, nästa vecka är det min  helg och jobba, så då blir 2 lediga dagar och sedan jobbar man 7 dagar i sträck.

Idag til lunchen, som jag hade kl 14 : 00 så visste jag inte alls vad jag skulle äta, så det Mac´Donalds, en hamburgare och mini-morötter. Kunde inte låta bli och läsa METRO tidningen idag, där Kenza finns med. Jag är sällan inne och kollar på hennes blogg, men idag var jag där inne och kikade.

♥ Hur ofta skiver du inlägg om mode och inköp? Är det någon mer som tycker att det är massor med olika tävlingar i bloggvärlden? Vad tycker du om alla dessa tävlingar? 

Jag tycker det är kul att delta i tävlingar, bara det handlar om mina hobbies: smink, matlagning, pyssel och inredning...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, ibland känner man sig som en robot. Jag har också sett en del tävlingar runt om på olika bloggar. Jag tycker det är kul när det är tävlingar, men jag tycker inte om tävlingar som bara går ut på att man ska skriva ett inlägg i sin blogg om den bloggen. Då känns det som att man bara gör så för att få mer besökare. Vad tycker du om tävlingar? Ha en bra dag!

2008-02-07 @ 06:38:26
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Annelie

Det är väl kul att det finns varierade bloggar. Så trist det skulle vara annars. Själv tycker jag inte om dessa modebloggar.
Tävlingar kan väl vara jättekul att vara med i.
Ha en fin dag/kram

2008-02-07 @ 10:07:16
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Mizca

Jag älskar tävlingarna..

2008-02-07 @ 10:57:59
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Pialotta

Jag kiksar nästan aldrig på de där modebloggarna.. tycker det är alldeles för tog för många som flyger över oss..
Tävlar gör jag nästan aldrig heller.. nä det där får andra stå för.. är jag tråkig nu eller?
Det hoppar och skuttar här i bakgardinen som en livliger dans:-)
Ha de fint och jobba nu inte så du slår i väggen snart..
Kramar

2008-02-07 @ 11:04:49
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0