Nu har vi firat...

Photobucket

Så skönt att det är bara lördag. Det har varit en händelserik vecka. Först var man lite osäker på om det nya jobbet skulle vara mitt eller inte och alla olika anställningsintervjuer och egenskapsfrågor gjorde mig lite ur balans. Gick med konstant huvudvärk.

Nu vet jag i alla fall att jobbet är mitt och vi firade detta igår. Vi bjöd ett par goda vänner och åt god middag och skålade massor. Ingen baksmälla idag.

Idag ska vi nog bara slappa hemma och städa / diska allt efter firandet.

♥ Har du fint väder hemma hos dig? Här skiner solen,men det är JÄTTE kallt!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Säger åter igen stort Grattis till det nya jobbet.
När det gäller vädret här så sken solen idag på förmiddagen, som den gjort de senaste dagarna.
Men nu har det blivit mulet igen, och igår eftermiddag blåste det med snöyra.
Men ingen större mängd snö kom här.
Önskar dig en fin fortsatt lördag och helg.
Kram

2008-02-16 @ 16:03:32
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Carina

Ååååh grattiiiis till jobbet! Vad kul! Och spännande! kram till dig för ditt nya jobb! Det var klart ni skulle fira det! Vad jag är glad för dig!

Här i Stockholm hade vi också strålande solsken idag (lördag) med några minusgrader! Även om det var lite bitigt i kinderna idag, så föredrar jag hellre solsken o kyla, än snö eller plask/regn o kyla. Så idag var det alltså helt ok att det var minusgrader. :)

2008-02-16 @ 19:19:22
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0