Bloggbesök

PhotobucketJag har inte hunnit blogga så mycket. Tiden räcker inte till. Jag skulle så gärna vilja besöka mina bloggvänner och nya bloggvänner, men det får bli imorgon. Oriflame tävlingen kommer imorgon.

Jag har fått ett nytt jobb och än så länge går jag brevid en tjej. Nu har jag gått brevid henne i 3 dagar, men jag får fortsätta med min gamla tjänst så länge. Det innebär att jag har 2 tjänster just nu. Jag jobbar även helg. Mina vilodagar som skulle ha varit imorgon och på fredag, blir inga arbetsfria dagar... så visst ska man bli trött.
NATTI NATT.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då förstår jag att du har fullt upp när du har kvar din gamla tjänst också. Ha en bra dag!

2008-02-21 @ 08:52:45
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Kan mycket väl förstå att du är trött.
Det är ju mycket nytt nu på det nya jobbet, och dessutom att du även måste fortsätta med det gamla,
Stor Kram

2008-02-21 @ 23:56:35
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0