4 punkteringar på 2 veckor

image42Åh, vad jag gäspar.  Fick punktering idag igen. Kunde inte cykla till jobbet och fick stressa då jag skulle öppna kontoret kl 7:00

Det är 4:e punkteringen som jag har på mindre än 2 veckor. Jag tror inte att jag har cyklat på glas och annat ( ALLA 4 GÅNGER ), men jag tror att det är min snälla granne som ligger bakom dessa punkteringar.

Nu ska man inte säga att det är hon som bär skulden när man saknar bevis... men jag vet hur ARG hon blir när vi laddar tvättmaskinen på dagtid

På nätterna så har vi ALLA grannar problem med Åkericentralen och då anser hon att det ska vara tyst på dagarna. Hon är vekligen jätte elak.

Idag blev det promenad till jobbet i stället...men jag klagar inte, bra med motion på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Inge kul med punkteringar... :( Du får hålla koll på grannen :)

2008-02-05 @ 22:01:46
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0