Väntar på betalning...

Ingen sol idag heller. Det gör inte så mycket...tänkte städa, packa några tradera auktioner och pyssla.

Snart ska vi sätta igång med matlagningen här.

Det finns en Tradera människa...som får negativa kommentarer omdömen gång på gång. Hon köpte några klippark av mig och jag fick vänta ca 2 månader på hennes betalning. Skickat hur många mejl som helst och hon menade att hon harALLTID så mycket annat och göra IRL. Nu har hon fått 4 negativa kommentarer på mindre än 1 månad.

HUR KAN TRADERA ACCEPTERA sådana medlemmar???

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Kika gärna in i min blogg och lämna några kommentarer :)

2008-04-27 @ 12:19:13
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Sofie

Sådana människor borde stängas av från Tradera direkt.. Dålig stil.

Svar på kommentar:
Kläder kan man inte få för mycket av ;)

.. Men jag försöker rensa med jämna mellanrum och då ger jag bort kläderna som jag inte vill ha.. Oftast till barn från Tjernobyl som kommer till Malmö en gång om året..

2008-04-27 @ 12:59:55
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Candygirl

Ja det är så tråkigt med såna människor. Alla kan ju råka ut för att få förhinder, men då kan man ju höra av sig och komma överens om en lösning. Men hålla på så månad efter månad, auktion efter auktion.. nä usch!

2008-04-27 @ 13:52:32
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0