Tunika= gravid???

PhotobucketJag kom hem för en liten stund sedan och jag blev mindre glad då jag satte igång datorn att den hade lagt av. Kopplade ur alla sladdar och satte in dem igen och så fungerar det igen. Yippie!!!

Man känner sig så handikappad då det är internet/datastrul.

Idag mår jag mycket bättre. Jag har fyndat en hel del kläder, klart att man vill att det ska bli lite varmare och få använda färggladare kläder.

Provade hur många tunikor som helst  idag och i nästan alla tunikor såg jag gravid ut. Tunikan är ingen mode för min del.

♥ Vilken är din favoritklädesplagg?

Det var i alla fall kul och få prova lite kläder och så fyndade man en hel del.

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Jag gillar tunikor... och har nu fastnat för kjol och leggings.

2008-04-07 @ 18:15:35
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Marra

Ja precis så var det för mej för ett par veckor sen, jag köpte en ny tunika. Utan att prova den i affären såklart. Och när jag kom hem så såg jag gravid ut, så nu ligger den i garderoben med alla andra kläder man aldrig andvänder. ;)

2008-04-08 @ 09:38:11
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0