Bloggtankar / bloggfrågor

PhotobucketDet skulle vara intressant och veta vad " mina besökare" tycker om några bloggfrågor. Du får gärna svara på dem , eller på någon fråga. Här kan ni läsa mina svar.

Nu när det var bloggstopp i några dagar, kände du att du saknade bloggen?


För min del så hade jag väntat några dagar till och verkligen få den nya plattformen med alla funktioner.


Har du funderat på att öppna en ny blogg utanför blogg.se? Ja, det har jag, men jag har inte kommit igång med bloggen.

Publicerar du alla kommentarer du får? Får du många anonyma kommentarer?

Jag vill helst att folk ska skriva e-post adressen och länkar till någon bloggsida. Är det elaka kommentarer så väljer jag att radera dem. Nu var det evigheter sedan någon skrev något elakt.

Hur många inlägg skriver du/ dag?

 Det varierar, 2-6 st inlägg/ dag.

Gör du bloggpauser? Ibland.

Har du ofta bloggtorka?
Sällan.






Kommentarer
Postat av: Barbro

Jag saknade att inte kunna skriva när det var "stängt" här. Men eftersom jag har bloggar på andra bloggställen, så gick det bra. Jag publicerar alltid - hittills - alla kommentarer jag får, brukar inte få några elaka - ännu! Vissa dagar många inlägg, andra mindre - väldigt olika. Bloggpaus - ja någon dag - när man inte har haft tid eller haft en släng av bloggtorka! Eller varit sjuk eller bortrest.
En fråga bara: ser du min bloggadress när jag skriver mina kommentarer - bara kollar så jag skriver rätt!!!

2008-04-02 @ 19:34:36
URL: http://www.babbelsidan.blogg.se
Postat av: Marra

De två första frågorna kan inte jag svara på eftersom jag inte har blogg.se.
Men ska försöka svara på de jag kan :)

Publicerar du alla kommentarer du får? Får du många anonyma kommentarer?
Ja det gör jag oftast. Jag är egentligen dum för får jag en dum anonym kommentar kan jag ju ta bort den, men det har bara hänt att jag tagit bort 1 enda kommentar på 2 år. Och då var jag sjukt trött på anonyma kommentarer :)

Hur många inlägg skriver du/ dag?
Oftast mellan 2-3 st. Men ibland kan det gå en hel dag utan att jag uppdatera bloggen :)

Har du ofta bloggtorka?
Ja det händer :(

Ha en bra dag! :)

2008-04-03 @ 08:19:10
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Pialotta

Jag tyckte det var en välbehövlig paus från bloggen då det var stängt:-)
Ja, jag publicerar alla inlägg hittin tills.. har inte fått några dumma kommentarer ännu i alla fall.. förutom en då för länge sedan som du vet.
Gillar inte när någon kommer in för att bara titt in och lägga en liten kommentar.. "Hoppas du mår bra" eller när någon skriver rätt ut i luften som inte har ett dugg med mitt inlägg att göra, likadant när någon kommer inom och vill att jag ska bli nyfiken och titta in för att fiska inlägg till den där..
Bloggtorka vet jag inte vad är, då jag alltid har något på G. I sånna fall jag skulle vara bloggtorr så skriver jag inte ut det.. varför ska man göra det, man skriver väl då man har något att säja eller är jag helt fel på det;-)
Ha de gott kramar

2008-04-03 @ 08:30:20
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Här kommer mina svar:

När det var bloggstopp tyckte jag det var lite trist, men samtidigt hade jag nog också kunnat vänta ett par dagar till för bytet till nya bloggverktygen med nya funtioner, bättre stabilitet osv.

Jo, jag funderade ett tag på att öppna en ny blogg för ett speciellt ändamål, men ändrade mig, då jag tycker det känns bättre med bara en blogg.

Jag har inställningen att alla kommentarer publiceras direkt. Men om jag hade att godkänna dem först så skulle jag publicera alla förutom om de skulle vara otrevlig, eller spam.
Och naturligtvis tycker jag att den som skriver ska åtminstone skriva sitt namn och länk till någon sida de har.
Men på Blogg,se så måste man nog det för att kommentarerna ska kunna komma med.

Jag skriver för det mesta ett inlägg per dag.

Ibland kan jag göra bloggpauser på någon eller ett par dagar.

Lite bloggtorka kan jag nog känna av, men oftast får jag ideér och inspiration att skriva.
För det är ju så roligt.

Kram

2008-04-03 @ 20:31:25
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0