Skottdrama?

Godmorgon: Vaknade i dag kl  7:52 av några skott. Vi har skogen här i närheten och man såg en hel del polisbilar. Jag lov och sov då. Klart att jag j blev ätte chockad då jag hörde skotten. Såg att polisen följde efter en kille och det fanns många polisbilar på plats.

Jag tror att polisen grep någon man... det ska bli spännande och se på nyheterna.

Mina planer idag:

Baka en tårta
Tvätta kläder
Fortsätta pynta: Julgranen? Får se om jag hinner.

♥ Har du någon julgran? Äkta eller plast?

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Vad läskigt när sådant händer, och speciellt när man inte vet vad det handlar om.
Kanske det var en rymling polisen var ute efter.
Och en del rymlingar kan ju vara ganska farliga när de blir trängda.
Här när när det hänt något och polisen letar efter "bovar" så brukar det cirkulera helikoptrar över området.
Fast jag undrar hur mycket de egentligen kan se bland alla höghus osv.
Hoppas du får veta på nyheterna vad som hänt, och berätta gärna.
Kram

2007-12-18 @ 13:49:41
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Gooodamerica

Excellent site.

2008-01-10 @ 22:45:26
URL: http://www.gooodamerica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0