Pysselglad?

image16Till alla pysselglada i landet...ni har väl inte missat "Panduros mellandagsrea"?

Jag har i alla fall köpt massor av prylar där idag, sånt som jag kan pyssla med till nästa år och köpt en hel del tyger. Tjusiga julgardiner ska det bli nästa år också.

Visst är dem söta dessa tomtenissar? Kunde inte låta bli och köpa tyget, det ska fixas även tju siga " bröd påsar/ tygpåsar med  det tyget. Åh, vad jag blev glad av fyndet!

♥ Gillar du att fynda på mellandagsrean? Vad fyndar du helst då?



Bild: panduro.se

Kommentarer
Postat av: Carina

svarar HAPPY FLOWER
Jag förstod nästan det att det var ett tag sedan du uppdaterade Kanelgumman - den trevlig matbloggen. :)
Vad tråkigt med traderakunden! Bra att hon fått många negativa omdömen på sig. Hur mkt är jag skyldig dig förresten? Visst är det bara 12-15 kr för det sista arket?

2007-12-27 @ 16:48:56
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Carina

bilden du har på detta inlägg köpte jag som inslagsningspapper till mina julklappar. det är jätte fint papper. just mellandagsreapå panduro, det måste jag ju ta mig för att göra fynd. tack för att du påminde mig.

2007-12-27 @ 16:50:04
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0