Drop in besök

PhotobucketIdag har vi haft och göra hela tiden. Gästerna som vi hade igår åkte iväg  tidigt  idag och sedan det varit " drop in" besök  av  vänner hela tiden.

Jag har en hel del vänner som bor flera mil från oss och det är inte så enkelt och träffas, men idag kom det 3 st vänninor som en överraskning. Det var verkligen jätte kul, dem kom med sina barn och respektive så det blev genast lite trångt i den här lägenheten.

Tur att det fanns julmat kvar och bakelser och annat så det var bara och värma upp maten igen. Köttbullarna jag gjorde var med några tärningar ost inuti..så när du steker köttbullarna så givetvis så smälter osten. MUMS:

Imorgon ska det tränas här. Kan behövas. Sedan blir det bara och vila. Jag jobbar lördag och söndag...mindre kul, men sån´t  é livet.

Kommentarer
Postat av: Annica

Finns det hjärterum finns det skjärterum....låter som ni haft en kul dag!
Ja borde nog komma i gång med träningen igen jag också.....
Kram

2007-12-25 @ 23:38:19
URL: http://norrlandssyster.wordpress.com/
Postat av: Inger Maryissa

Verkar som om du haft en mysig och trevlig jul, och med god julmat.
Det med köttbullar med ost inuti blev jag nyfiken på.
Låter jätte-gott. Hur gör man dem ?
Önskar dig en fin fortsättning.
Kram

2007-12-26 @ 13:29:05
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0