Besviken på ICA

PhotobucketIdag har jag tvungen och kolla i många affärer för att kunna hitta färska grönsaker. Vi är stammisar hos ICA-affären, men nu ser deras grönsaker och kött mindre bra ut. Jag lovar skulle jag ta med mig min kamera till affären och fota på deras sortiment så skulle ni bli chockade!!!

Jag håller på och förbereda en stor gryta och det är klart att man vill ha färska grönsaker.

Nu ska köttet få koka i en 1 timme så då hinner jag städa lite.

♥ Hur ofta äter du grönsaker och sallader?

Kommentarer
Postat av: Ninni

Fy va dåligt..men dom kanske inte har hunnit få nya varor efter helgerna??

Grönsaker varje dag..vad menar du med sallad?? För vanlig grönsallad äter jag ofta med blandade grönsaker i!
Men idag blir det varmkorv till lunch...får bli nåt rejälare till middag!

2007-12-27 @ 13:05:47
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Vaniljis

Ja, ny bakgrund har jag - det har du med!;)
Vi äter grönsaker varje dag! Brukar vara noga med det.. Kram

2007-12-27 @ 14:52:11
URL: http://vaniljis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0